Wymagane dokumenty :
Podanie o przydział mieszkania komunalnego składane do Wójta Gminy Łąck
Od podania nie pobiera się opłaty skarbowej
Miejsce złożenia dokumentów :
Sekretariat Urzędu Gminy
Termin i sposób załatwienia sprawy :
Do 30 dni. Podanie rozpatruje powołana przez Wójta Gminy Komisja Mieszkaniowa , listę przydziału zatwierdza Wójt Gminy, przesyłając ją do Zarządcy zasobów mieszkaniowych. Umowy z lokatorami zawiera Zarządca (umowa ma charakter umowy cywilnoprawnej)
Podstawa prawna :
Ustawa z dnia 21 czerwca 2001r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz.U. Nr 71, poz.733).

Uchwała nr IV/259/2002 Rady Gminy w Łącku z dnia 24 kwietnia 2002r. w sprawie uchwalenia wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Łąck na lata 2002-2006.

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
  • Data udostępnienia w BIP: 2015-05-28 13:34:55
  • Informacja zaktualizowana przez: Administrator
  • Data ostatniej aktualizacji: 2021-10-26 10:26:52
  • Liczba odsłon: 1107
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1366453]

przewiń do góry