Harmonogram obrad:
I. Otwarcie i przyjęcie porządku obrad Sesji.
II. Przyjęcie protokołu z poprzedniej Sesji.
III. Interpelacje i zapytania radnych.
IV. Przyjęcie następujących uch wał Rady Gminy w sprawie:
1. Zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Łąck.
2. Uchwała zmieniająca Uchwałę Budżetową Gminy Łąck na 2024 rok.
3. Obniżenia średniej ceny skupu żyta przyjmowanej do obliczenia podatku
rolnego na 2025r.
4. Określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości obowiązujących na
terenie gminy Łąck na rok 2025.
5. Uchylenia opłaty od posiadania psów.
6. Określenia wysokości rocznych stawek i zwolnień od podatku od środków
transportowych na rok 2025
7. Zmiany Uchwały Rady Gminy Łąck nr IX/80/2015 z dnia 30 grudnia 2015r.
w sprawie wyznaczenia inkasentów w Gminie Łąck.
8. Wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości.
9. Zasad wydzierżawienia nieruchomości stanowiącej własność Gminy Łąck
oznaczonej jako działka nr ew. 522/6 położonej w obrębie Łąck, gm. Łąck
10. Przyjęcia Programu współpracy Gminy Łąck na 2025 rok z organizacjami
pozarządowymi i podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24
kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie.
11. Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla fragmentu
miejscowości Koszelówka.
12. Wyrażenia zgody na utworzenie i przystąpienie do klastra energii o nazwie
„Gąbińsko- Gostyniński Klaster Energii”.
13. Ustalenia wysokości opłat za pobyt dziecka w Żłobku Samorządowym
w Łącku prowadzonym przez Gminę Łąck oraz maksymalnej wysokości opłaty
za wyżywienie.
14. Dokonania wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami
komunalnymi i ustalenia stawki takiej opłaty oraz ustalenia stawki opłaty za
pojemnik lub worek o określonej pojemności przeznaczony do zbierania
odpadów komunalnych na terenie nieruchomości oraz ustalenia ryczałtowej
stawki opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi od domku
letniskowego na nieruchomości albo od innej nieruchomości wykorzystywanej
na cele rekreacyjno- wypoczynkowe na terenie Gminy Łąck oraz zwolnienia
z części opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi właścicieli
nieruchomości zabudowanych budynkami mieszkalnymi jednorodzinnymi
kompostujących bioodpady stanowiące odpady komunalne w kompostowniku
przydomowym
V. Odpowiedzi na pytania i interpelacje.
VI. Wolne wnioski i dyskusja.
VII. Zakończenie obrad.
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2024-11-29 08:17:55
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2024-11-29 13:27:58
- Liczba odsłon: 216
- Historia dokumentu: