Wynik zapytania ofertowego  protokół wyboru najkorzystniejszej oferty dot. rozgraniczenia z dnia 8 maja 2018r.

 

 

Zamawiający:

GMINA ŁĄCK

Przedmiot zamówienia

Rozgraniczenie nieruchomości

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie w trybie ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne rozgraniczenia nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów numerem 1055/1 położonej w obrębie ewidencyjnym Łąck, gm. Łąck, powiat płocki, województwo mazowieckie a nieruchomościami sąsiednimi oznaczonymi numerami 895, 897 stanowiących własność osób fizycznych.

Termin realizacji zamówienia

60 dni od dnia otrzymania zlecenia

Czynności w ramach zamówienia

W ramach zamówienia należy wykonać następujące czynności:

- analiza stanu prawnego nieruchomości,

- wyznaczenie terminu i przeprowadzenie czynności rozgraniczenia na gruncie,

- sporządzenie stosownej dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do wydania decyzji administracyjnej.

Kryteria oceny ofert

najniższa oferta

Miejsce i termin składania ofert

Urząd Gminy w Łącku, ul. Gostynińska 2, 09-520 Łąck lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres nieruchomosci@gminalack.pl , w terminie 14 dni od daty otrzymania zapytania

Sposób przygotowania  ofert

wypełniony formularz ofertowy

Dodatkowe informacje  

Załączniki do ogłoszenia                  

Załącznik nr 1 - formularz ofertowy

 

Zbigniew Białecki

Wójt Gminy Łąck

 

 

 

Do pobrania:

 1 .  Formularz ofertowy  (.doc)

 2. Ogłoszenie o zaproszeniu (pdf)

 3 . Sporne granice (pdf)

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
  • Data udostępnienia w BIP: 2018-04-24 10:09:31
  • Informacja zaktualizowana przez: Administrator
  • Data ostatniej aktualizacji: 2021-11-02 14:30:41
  • Liczba odsłon: 2511
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1787453]

przewiń do góry